dilluns, 4 de març del 2013

Nova cuina, nou blog.





M'agrada cuinar. Estimo cuinar. Sempre que tinc un moment, cuino. Em faig tips de cuinar. Em fascina com es casen els ingredients, com es barrejen textures, com fan música, com es creen nous sabors. Puc passar llargues estones observant com pugen unes magdalenes, olorant unes galetes acabades de sortir del forn i gaudint de que tota la casa en faci la seva olor, amassant pa, rebuscant llibres nous de cuina...els que bé em coneixen, prou que ho saben.

M'agrada el menjar ben presentat, mirar-lo, posar cada cosa al seu lloc, que sigui maco. Reconec que sóc extremadament perfeccionista, i quan un plat és maco, m'agrada fotografiar-lo. 

Fa uns anys vaig començar un blog de cuina, http://entrefogonsillibresdecuina.blogspot.com, que avui, el mateix dia que començo aquest, he tancat. El tanco perque des de llavors han canviat moltes coses, jo la que més, i amb la nova etapa, ve una nova cuina, una cuina vermella. Sempre he volgut una cuina vermella. Encara no és la cuina que sempre he volgut, però ja s'hi apropa. I amb la meva cuina nova, començo amb il·lusió el meu nou blog, més simple, més pràctic, sense floritures, explicant plats dels que em sento orgullosa i d'altres que no tant, i errors dels que he après, i trucs que he llegit, sense més.

Com la cuina no té cap sentit si el resultat no és compartit, amb amics i gent que estimes, aquest blog tampoc en té, si no el comparteixo. Així que en aquest mateix moment, neix.



6 comentaris:

  1. Uau!!!!!! Quin inici més guai!!!! ;)

    El seguiré atentament!

    ResponElimina
  2. Jo ja et segueixo! Sóc una de les teves fans! ;)

    ResponElimina
  3. Ostres... Casat amb mi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu si que has creat dues maravelles!! Quan fem el sopar, porto el postre!! ;)

      Elimina
  4. Jo no m'ho perdo...i un dia si us plau cuina algo per als teus followers en directe!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Quan ens convidis a aquella caseta que ens has de convidar...ens veiem divendres?

      Elimina

Moltes gràcies pel teu comentari! Em fa molta il·lusió la teva visita!